Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг

Послуга «Розсилка голосових повідомлень» користується попитом серед компаній, що працюють у різних сферах бізнесу.

Основні цілі її застосування:

• Залучення більш активної уваги до інформації що розсилається завдяки можливості подачі інформації у потрібному ключі - точно і компетентно або оригінально і почуттями, у залежності від контексту повідомлення.

• Створення відчуття прямого контакту представника компанії з клієнтом, і як наслідок, підвищення інтересу до бренду і зростання довіри до компанії.

• Яскраве враження і найкраща запам'ятовуваність:голосове повідомлення, на відміну від СМС, може емоційно сприйматиметься споживачем і запам'ятовуватися навіть без свідомої концентрації уваги на його змісті.

• Успішно організована розсилка голосових повідомлень підвищує впізнаваність бренду або конкретного продукту у середовищі потенційних клієнтів. 

Джерелом голосового повідомлення є звуковий файл, який відтворюється на пристроях одержувачів.Сам файл може бути створений співробітниками Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ або сформований силами замовника.У будь-якому випадку - на початковому етапі замовлення послуги наші фахівці обговорюють з представником замовника зміст і звучання повідомлення що розсилається. 

Call Центр ОНЛАЙНМАРКЕТ додатково надає :

• Формування персоналізованих списків одержувачів за даними CRM замовника.У результаті розсилка буде адресована тільки цільової аудиторії. 

• Чітку фіксацію в протоколах розсилки факту відправки і доставки голосового повідомлення адресату.Це важливо як для вивчення споживчого попиту і правильності визначення ЦА, так і у випадках, коли голосове повідомлення містить нагадування про важливе для клієнта подію або зобов'язання. 

При необхідності - формування списку розсилки з інших джерел, окрім CRM замовника.Можливо оновлення застарілих даних замовника силами фахівців колл-центру.Для цього зазвичай замовляють додаткову послугу зі створення та актуалізації баз даних. 

Послуга розсилки голосових повідомлень включається до популярних кейсів, розроблених Колл-Центром ОНЛАЙНМАРКЕТ з урахуванням запитів замовників та особливостей бізнес процесів у їхніх компаніях.Наші фахівці уточнюють з замовником можливості і порядок застосування цього рішення як для готових, так і для індивідуальних кейсів. 

 

logo_flag_ua.png
Львів, вул. Шевченка 111-А
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Майдан Незалежності 3
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2024 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.