Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Робота будь-якої служби доставки в нашому столітті не може обходитися без інтенсивного використання телефонних дзвінків, в більшій мірі вихідних.Відповідати на питання про долю відправленої посилки доводиться рідше, ніж повідомляти адресату про прибуття товару на склад компанії, уточнювати адресу доставки «до дверей», домовлятися про місце і час отримання адресної кур'єрської посилки.Такі дзвінки економлять зусилля співробітників і підвищують лояльність клієнтів. 

І у будь-який з служб доставки є штат диспетчерів або повноцінний call центр.

У його завдання, як правило, входить:

• інформувати одержувача про доставку посилки (бандеролі) на його ім'я;

• домовлятися про відправку кур'єра компанії в зазначений час за певною адресою;

• при необхідності уточнювати долю посилок у відповідних підрозділах компанії.

Що може запропонувати наш Call центр?

Економію.В першу чергу, часу, а також ресурсів.Застосовуючи замість стандартних телефонних номерів систему корпоративної телефонії PBX в зв'язці з CRM-системою компанії, ми:

• Приведемо до єдиного показника вартість обробки одного замовлення, заощадивши на різниці в ціні дзвінка. 

• Прискоримо і оптимізуємо процес продзвону клієнтів завдяки технологічному рішенню. 

Як працює ця технологія?

У поєднанні PBX і CRM (системи управління продажами, де зберігаються дані про операції та клієнтів) представляють таку схему:

До початку роботи визначаються пріоритети по клієнтам компанії, а також параметри і обмеження:кількість спроб зв'язку, періодичність повторних спроб, термін їх закінчення.Всі ці дані будуть використовуватися в call центрі для програмного обдзвону одержувачів посилок.

Дані CRM служби доставки при відправці кожної нової посилки відображаються і в CRM колл-центру в режимі реального часу. 

На цій основі формуються і оновлюються списки продзвону - однакові в колл-центрі і в компанії, причому дані служби доставки синхронно оновлюються за результатами прозвона в колл-центрі. 

У колл-центрі система циклічно відбирає по встановленим обмеженням списки анкет адресатів - для дзвінків на їх телефонні номери.Сам дзвінок виконується автоматично, із застосуванням системи PBX.Невдалі спроби додзвонитися фіксуються в CRM без участі оператора, економлячи час і зусилля. 

Якщо ж продзвон пройшов успішно, система телефонії повідомляє про це оператора, проводить підключення і фіксує це в CRM анкеті адресата, а оператор спілкується з ним і вносить в ту ж анкету отримані дані.Інформація синхронізується з даними служби доставки.

Таким чином, в CRM системі служби доставки знаходяться актуальні дані про кожну успішну та неуспішну операцію (з поправкою на час поновлення).

Запропоноване рішення дозволяє оптимізувати зусилля персоналу, виключивши марне очікування відповіді при вихідних дзвінках.

Вартість і технічні деталі його впровадження визначаються з урахуванням багатьох факторів, для уточнення зв'яжіться з нашими фахівцями.

"

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.