Прямий номер
Послуга «Прямий номер» зазвичай потрібна у випадку розширення ринку компанії або під час централізації її контактних телефонів.
Її застосування потребують:
• невеликі компанії з розгалуженою структурою виробників або сервіс-центрів у різних містах з єдиним офісом - в першу чергу, для економії на організації робочих місць, підготовці і навчанні персоналу;
• великі корпорації - через зручності контакту зі споживачем, включаючи «неосвоєні» регіони, де попит тільки вивчається, задля кращої централізації інформації та узгодженості діяльності всієї інфраструктури;
• будь-які компанії - для зменшення витрат на офіс, штат менеджерів і консультантів, міжміські (і міжнародні) переговори;
• компанії всіх рівнів для зручності і довіри клієнта - можливість зателефонувати за прямим номером посилює враження присутності компанії в його місті, а наявність столичної філії підвищує її репутацію в очах споживача.
З огляду на технічну реалізацію послуги «Прямий номер», у вас є можливість по максимуму використовувати мобільність SIP телефонії, поєднуючи її з послугами зі створення віртуального офісу, застосовуючи для оптимізації витрат на інформування клієнтів і включає до інших кейсів для автоматизації ваших бізнес процесів.