Телемаркетинг
Послуга «Телемаркетинг» - перевірений і популярний в світі спосіб віддаленої організації активних продажів.
Це можливість:
• інформувати клієнта про новий бренд, продукт, вигідну пропозицію;
• віддалено продати продукт або послугу;
• провести опитування - соціальне або споживче;
• отримати максимальне охоплення імовірної цільової аудиторії і швидкий відгук при організації «холодних» продажів.
До очевидних переваг телемаркетингу відносять:
• Технічну доступність;
• Живу взаємодію з адресатом і отримання безпосереднього відгуку - на відміну від рекламних роликів і розсилок, включаючи адресні.
• Можливість ефективно працювати з клієнтами по всій країні і за кордоном, не відкриваючи філій або представництв, дозволить зменшити витрати.
Замовивши послугу ""Телемаркетинг"" у Call Центрі ОНЛАЙНМАРКЕТ, клієнт отримує:
• Потрібну кількість операторів без необхідності включати їх в свій штат, можливість змінювати чисельність залучених працівників у залежності від обсягів роботи.
• Детальні сценарії взаємодії з клієнтом, розроблені під контролем замовника.Регламентуються всі дії:від презентації переваг і чіткого уявлення особливостей кожного товару або послуги до роботи з запереченнями.
• Достатній рівень конфіденційності:дані зберігаються тільки на обладнанні колл-центру.
• При необхідності - створену з нуля базу цільової аудиторії (у рамках послуги ""Створення баз даних"") і професійну роботу наших операторів по залученню потенційних клієнтів.
• Детальний звіт про виконану роботу.За її результатами компанія замовника може додатково отримати актуальну базу даних потенційних клієнтів для своїх потреб.
Замовляючи послугу «Телемаркетинг», проконсультуйтеся з фахівцями компанії ОНЛАЙНМАРКЕТ про порядок реалізації такого запиту і можливості інших додаткових послуг.