Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Послуга «інформування клієнтів» стає все більш затребуваною на тлі нескінченного напливу інформації.Компанії, більше інших зацікавлені у зворотному зв'язку від споживача, високій якості сервісу, ефективності продажів, всерйоз стурбовані способом повідомляти потрібні відомості клієнтам - так, щоб вони не загубилися в загальному потоці. 

Своєчасне інформування спростить і впорядкує бізнес процеси, якщо:

• У компанії велика клієнтура, а поновлення в асортименті відбуваються часто;

• Компанія часто проводить акції, презентації, надає знижки, а також пропонує нові пакети послуг;

• Клієнти компанії замовляють віддалену доставку товарів;

• Клієнти довіряють компанії настільки, що при відсутності продукту в продажу просять повідомити про нове надходження;

• Бізнес компанії - інформаційний, а навчальні тренінги, курси та семінари, особливо проведені «вживу» - основний запропонований продукт.

Перелік можливих застосувань послуги не обмежений цим переліком і розширюється постійно.

Чому інформування клієнтів вигідно доручити Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ?

У нас є достатній досвід і напрацьовані кейси застосування цієї послуги з поправкою на особливості різних сфер бізнесу, а також набір додаткових послуг, здатних підвищити якість взаємодії з клієнтами, наприклад, створення або актуалізація бази даних потенційних клієнтів. 

Опрацьовані технології організації інформаційних кампаній.

Ефективне інформування клієнта починається з єдиного продуманого сценарію.Отримавши від замовника дані, фахівці нашого колл-центру спільно з представниками клієнта визначають оптимальний режим і сценарій спілкування, аж до можливості безпосередньо підключити до спілкування представника замовника, а також типові питання та заперечення з відповідями оператора.Задіяні оператори ретельно вивчають сценарій і спілкуються з клієнтом в його рамках. 

Навчений персонал

Штатні оператори Call центру ОНЛАЙНМАРКЕТ підготовлені до спілкування з клієнтами, дотримуються розробленого сценарію. 

стандарти обслуговування

Професійне і етичне спілкування оператора з клієнтом - стандарт нашої роботи.За його дотриманням стежить відділ якості колл-центру ОНЛАЙНМАРКЕТ.

Тільки потрібні послуги

Якщо сценарій замовника не передбачає відгуку - ми готові надати менш трудомістку послугу автоматичного інформування. 

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.