Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг

Імідж, репутація бренду, довіра клієнтів - мета будь-якої компанії.І все це залежить від уваги до клієнта не менше, ніж від якості товару або послуги.Можна навіть провести вражаючу рекламну акцію, розіслати безліч привабливих пропозицій, але так і не отримати замовлення клієнта - просто тому, що він не зумів пробитися на гарячу лінію.Якщо ви пропонуєте термінову послугу або доставку, але не готові відповідати на всі звернення, вчасно приймати і обробляти замовлення - ваша репутація і ваш прибуток виявиться нижче, ніж дозволяє якість продукту.

Якщо ваш штат занадто малий, щоб консультувати, уточнювати подробиці, приймати замовлення і скарги своєчасно - вам знадобляться нові співробітники, але не завжди кадрове рішення - найвигідніше.

Залучення додаткових консультантів в штат - занадто складно і дорого?Або навантаження настільки непередбачуване, що ви не готові сказати, скільки співробітників знадобиться найближчим часом? 

Перспектива задіяти аутсорсерів має ряд переваг:

• Немає необхідності вирішувати кадрові питання, оператори вже пройшли підготовку і відпрацювали професійні навички ділового спілкування.Щоб почати працювати на замовника, достатньо засвоїти надану інформацію про його продукт.

• Завдання організації робочих місць, включаючи розміщення офісу, вже вирішена без зусиль замовника.

• Трудові конфлікти виключені.Оператори - штатні співробітники ОНЛАЙНМАРКЕТ, всі питання оплати їх праці вирішує роботодавець. 

• Замовник не моніторить роботу операторів, для цього в компанії є відділ контролю якості, який відстежує дотримання стандартів і надає звітність яка відображає виконану роботу. 

Аутсорсинг прийому дзвінків стане гідним рішенням, якщо вам потрібно:

• провести рекламну акцію;

• організувати цілодобову інформаційну лінію;

• налагодити оперативний прийом замовлень, в тому числі в сезонному режимі;

• задіяти додаткових операторів на постійній основі або на час ажіотажного попиту, наприклад, під час передсвяткових розпродажів.

Прийом дзвінків операторами-аутсорсерами дозволить простіше і дешевше отримати ефективні технічні рішення і за прийнятну ціну замовити додаткові послуги компанії для просування продукту і зростання популярності бренду. 

Наші співробітники готові підказати найбільш відповідний кейс або розробити індивідуальне рішення з урахуванням масштабів і потреб вашого бізнесу. 

logo_flag_ua.png
Львів, вул. Шевченка 111-А
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Майдан Незалежності 3
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2024 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.