Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Що відрізняє хороший інтернет-магазин з точки зору клієнта?Крім асортименту найчастіше називають:

• можливість швидко отримати компетентну консультацію;

• оперативна обробка звернень замовників; 

• своєчасна опрацювання менеджером всіх нюансів замовлення, від вибору товару до умов його доставки - щоб виправдати очікування; 

• злагодженість в роботі відділів, надання актуальних даних про наявність товару, його властивості, стан заявки клієнта та іншої необхідної інформації. 

 

Що може запропонувати компанія ОНЛАЙНМАРКЕТ?

Технологічне рішення для нормалізації бізнес процесів.Його застосування:

• дозволяє оптимально обробляти дзвінки клієнтів;

• мінімізує термін обробки замовлень;

• дозволяє всім відділам бачити актуальні дані;

• звільняє керівництво компанії-замовника від ручного управління і дозволяє зайнятися завданнями вищого рівня. 

Для ефективної обробки вхідних дзвінків.

Перший дзвінок клієнта реєструється в CRM колл-ценру ОНЛАЙНМАРКЕТ і дублюється в CRM компанії.Виконується ідентифікація за номером телефону, якщо анкета клієнта присутня у базі даних інтернет-магазину, система піднімає інформацію, включаючи адресу і історію замовлень.СRM перенаправить дзвінок на вільного оператора з потрібною підготовкою в сфері інтересів клієнта.Додаткові дані про місцезнаходження клієнта дозволяють повідомляти про акції магазину, актуальних саме в його регіоні або місті - і з більшою ймовірністю перетворити консультацію у замовлення. 

У процесі спілкування з клієнтом оператор вносить замовлення в систему, що виключає втрату даних і непорозуміння при спілкуванні з іншими операторами.

Якщо підготовки оператора недостатньо для компетентної відповіді, дзвінок може бути перенаправлений іншому - з потрібною спеціалізацією, старшому менеджеру, а для вузькоспеціальних консультацій - представнику компанії замовника.Такий підхід економить час кваліфікованих фахівців вашої компанії. 

Робота з вихідними дзвінками компанії.

До відправлення товару покупцеві замовлення проходить етап підтвердження даних.Ми пропонуємо технічне рішення, що дозволяє:

• звести до мінімуму час обробки;

• синхронізувати дані операторів компанії з відділом логістики.

Застосування запропонованої Call Центром ОНЛАЙНМАРКЕТ технології обробки вхідних дзвінків забезпечує внесення даних про замовлення в CRM систему магазину у реальному часі.Звичний багатьом спосіб обміну даними з передачею файлів застаріває і вважається менш надійним через теоретичний ризик втрати записів.Саме тому наша пропозиція - використання API для синхронного внесення даних замовлення в обидві CRM. 

При отриманні замовлення система PBX запускає автодозвон по номеру клієнта.Отримавши відповідь, CRM миттєво з'єднує його з вільним оператором, якому надаються дані замовлення.Оператор погоджує замовлення, вносить необхідну інформацію про доставку - і дані стають доступними і в CRM інтернет-магазину, і у відділі логістики.

Рішення використовувати передачу даних через API в режимі реального часу дозволяє виконувати рекламні обіцянки про найкоротші терміни оформлення замовлення.

Конкретну вартість застосування цього кейса і варіанти супутніх послуг підкажуть наші фахівці.

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.