Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг

Використання послуги «Skype-лінії» дозволяє поєднати переваги популярного інтернет-месенджера і чіткість роботи IP-телефонії.Клієнту не доведеться міняти свої звички, його дзвінок на Skype компанії буде переадресовано оператору колл-центру, як і звичайні телефонні дзвінки.У CRM дзвінок фіксується і обробляється з тим же ступенем деталізації, що і будь-які інші звернення по телефону. 

Компанії замовляють послугу «Skype-лінії», якщо зацікавлені:

• В інтеграції рішень SIP-телефонії:саме Skype for Business повністю підтримує прийом голосових дзвінків;

• У доступності:звернення по Skype безкоштовно для клієнта; 

• В уніфікованій системі обліку всіх видів звернень:оператор колл-центру працює з дзвінками по Skype у звичайному режимі, не розсіюючи увагу на технічні подробиці організації з'єднання;

• У можливості налаштувати фіксацію дзвінків по Skype в CRM Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ і вашої компанії аж до запису переговорів. 

Послуга «Skype-лінії» може бути гнучко доповнена іншими технічними рішеннями, які враховують особливості вашого бізнесу. Особливості включення послуги «Skype-лінії» у кейси для найпопулярніших напрямків діяльності компаній підкажуть наші фахівці. 

 

logo_flag_ua.png
Львів, вул. Шевченка 111-А
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Майдан Незалежності 3
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2024 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.