Skype-лінії
Використання послуги «Skype-лінії» дозволяє поєднати переваги популярного інтернет-месенджера і чіткість роботи IP-телефонії.Клієнту не доведеться міняти свої звички, його дзвінок на Skype компанії буде переадресовано оператору колл-центру, як і звичайні телефонні дзвінки.У CRM дзвінок фіксується і обробляється з тим же ступенем деталізації, що і будь-які інші звернення по телефону.
Компанії замовляють послугу «Skype-лінії», якщо зацікавлені:
• В інтеграції рішень SIP-телефонії:саме Skype for Business повністю підтримує прийом голосових дзвінків;
• У доступності:звернення по Skype безкоштовно для клієнта;
• В уніфікованій системі обліку всіх видів звернень:оператор колл-центру працює з дзвінками по Skype у звичайному режимі, не розсіюючи увагу на технічні подробиці організації з'єднання;
• У можливості налаштувати фіксацію дзвінків по Skype в CRM Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ і вашої компанії аж до запису переговорів.
Послуга «Skype-лінії» може бути гнучко доповнена іншими технічними рішеннями, які враховують особливості вашого бізнесу. Особливості включення послуги «Skype-лінії» у кейси для найпопулярніших напрямків діяльності компаній підкажуть наші фахівці.