Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Послуги по інтеграції сценаріїв роботи телефонних серверів з даними CRM компанії замовляють як ті, хто залучає послуги операторів Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ для роботи зі зверненнями клієнтів, так і компанії з власними колл-центрами або диспетчерськими службами. 

У загальному випадку така інтеграція дозволяє компанії:

• вести єдину базу дійсних і потенційних клієнтів;

• проводити миттєву ідентифікацію клієнта при зверненні до компанії (колл-центру) по вхідному номеру;

• чітко фіксувати всі випадки звернення клієнта до компанії, у тому числі звернення на «гарячі лінії» та консультування;

• оперативно оновлювати інформацію по клієнту, включаючи місце його проживання (доставки товарів), контакти, відомості про споживчі інтересах (запити для окремих товарів або послуг) та інші дані, передбачені логікою CRM кожної конкретної компанії.Це допомагає визначати клієнта як представника цільової аудиторії для просування певного продукту, пропонуючи йому, в першу чергу, той тип товарів і послуг, інтерес до яких він вже виявляв.

Найпопулярнішим, але не єдиним способом технічної реалізації для інтеграції телефонних серверів з CRM є налагодження підключення із застосуванням API.Цей підхід забезпечує надання необхідного обсягу даних для роботи з клієнтом в режимі реального часу - без дублювання і збереження даних клієнтів у CRM Контакт Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ. Подробиці і порядок реалізації послуги інтеграції серверів телефонії з CRM обговорюються на початковому етапі замовлення послуги з IT фахівцями Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ і представниками компанії замовника. 

 

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.