Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Сучасні служби таксі отримують більшість клієнтів завдяки телефонним викликам.Залежно від населеного пункту, масштабу компанії перевізника і навіть дня тижня кількість дзвінків і навантаження на операторів (диспетчерів) може кардинально відрізнятися. 

А на ставлення клієнта до компанії впливає не тільки час очікування автомобіля, але і те, як швидко оператор відповів на дзвінок, чи скоро знайшов вільний автомобіль, наскільки чітко і точно повідомив водієві адресу - і наскільки поінформованим відчував себе замовник весь цей час. 

Тому і важко переоцінити значимість злагодженої роботи колл-центру такої служби.

Наша компанія розробила ефективний спосіб організації диспетчерської служби таксі, яка здатна:

• Знизити навантаження на штатних диспетчерів, взявши на себе частину викликів в години пік або приймати всі вхідні дзвінки, скоротивши витрати на персонал диспетчерської служби.

• Оперативно збільшити кількість операторів на час пікового навантаження - на свята і вихідні.

• Зменшити час очікування викликів за рахунок зміни кількості диспетчерів.Додатково ми можемо скоротити число дзвінків, втрачених через тривале очікування. 

Для автоматизації роботи служби таксі ми застосовуємо програмне забезпечення з набором корисних функцій, серед яких:

• Фіксація вхідного дзвінка в CRM-системі колл-центру з перенаправленням виклику на вільного оператора.Надійшовший виклик направляється через API в систему служби таксі для ідентифікації.

• Ідентифікація вхідного дзвінка службою таксі відбувається за номером телефону 

• Миттєвий пошук в базі постійних клієнтів служби повідомляє оператору ім'я замовника, дані його дисконтної карти, а також історію замовлень.

• Беручи виклик і спілкуючись з клієнтом, оператор вводить дані його замовлення, відразу по завершенню введення вони фіксуються в системі служби таксі - і повідомлення про нове замовлення миттєво отримують водії.

• Дані про прийом замовлення певним водієм фіксуються в системі. 

В результаті водії служби отримують оперативну і повну інформацію, а замовник позбавлений можливих непорозумінь.

Крім диспетчерів-аутсорсерів службам таксі бувають корисні такі послуги контакт-центру ОНЛАЙНМАРКЕТ як 

актуалізація баз даних - для роботи з постійними клієнтами,

телефонні опитування - для оцінки якості роботи або перспектив нововведень. 

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.