Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Код для розміщення кнопки «Замовити дзвінок» встановлюється на сайтах, власники яких уклали угоду про надання послуг Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ.Після заповнення даних клієнта і суті питання (опціонально), на нашому сервері запускається сценарій, який ініціює дзвінок вільному оператору і встановлює з'єднання з потенційним покупцем, який замовив цей дзвінок.

Популярні способи обробки такого запиту дозволяють:

Клієнту:

• виключити час непродуктивного очікування відповіді.

Компанії:

• оперативно зв'язатися з клієнтом, надавши запитану інформацію за рахунок автоматизації процесу;

• збільшити рівень довіри до компанії і популярність бренду.

Переваги кнопки «Замовити дзвінок» від Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ:

Неможливість «втратити» замовлений дзвінок - сценарій зворотного дзвінка запускається в автоматичному режимі відразу після введення із зазначенням номера телефону клієнта.Якщо звичайне повідомлення теоретично можна припустити, то сценарій відпрацьовує автоматично з мінімальною участю клієнта або оператора колл-центру ОНЛАЙНМАРКЕТ.

Контроль звернень:під час запуску сценарію у CRM колл-центру створюється відмітка із зазначенням часу дзвінка. 

Оперативність:якщо на швидкість реакції на вхідні звернення у месенджері впливає людський фактор, то автоматичне відпрацювання сценарію зворотного дзвінка займе близько 30 секунд.З огляду на стандарти колл-центру ОНЛАЙНМАРКЕТ, перенаправлений дзвінок з сайту отримає оператор з потрібною підготовкою.  

Особливості включення послуги «Замовити дзвінок» в кейси або індивідуальні рішення краще уточнити у фахівців Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ.

 

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.