Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Послугу автоматичного обдзвону клієнтів, постійних і потенційних, замовляють компанії, які бажають:

• зменшити витрати праці штатних або залучених співробітників;

• знизити операційні витрати;

• при масових обдзвонах - здешевити роботу операторів, штатних або аутсорсерів;

• чітко фіксувати факт, дату і час інформування клієнта про заборгованість;

• підвищити оперативність і ефективність проведених інформаційних кампаній.

Частиною втрат при продзвоні є час очікування, дзвінки без відповіді, дзвінки на неактуальні номери.(Виключити останні можна, виконавши актуалізацію баз даних.)

З огляду на можливості настройки послуги IVR для спілкування по вихідним дзвінкам, можна сформувати потрібні сценарії і застосувати автодозвон на її основі для:

• Гнучкої системи з налаштованим повідомленням інформації про заборгованість, нагадування про дату і час отримання заздалегідь замовлених послуг;

• Дзвінки з передачею заздалегідь записаного повідомлення під час рекламних акцій;

• Звичайних голосових дзвінків операторів або співробітників - з економією часу і емоцій співробітників на недодзвін.

Послуга автоматичного обдзвону - частина більшості популярних кейсів.Детальніше про особливості її застосування для кожного конкретного рішення варто дізнатися у співробітників компанії.

 

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.