Презентація по телефону
Презентація - один найдієвіших маркетингових інструментів.
За допомогою телефонної презентації можна вражаюче представити клієнтові:
• новий бренд, конкретний продукт або сервіс;
• вигідну цінову пропозицію, пакетне рішення;
• рекламну акцію, систему знижок;
• інформацію про відкриття нової точки продажів, центру послуг або іншого представництва бренду.
Доручіть телефонну презентацію фахівцями Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ
Навіть великі компанії зі своїм штатом промоутерів можуть зіткнутися з необхідністю швидко залучити компетентних виконавців для масштабної акції.Новачки нерідко втрачають клієнтів через неточності формулювань.
Наш вихід:єдиний сценарій презентації, створений спільно.Представник замовника викладає всю інформацію про пропозицію, а фахівці колл-центру формують сценарій презентації, включаючи варіанти поведінки клієнта.Остаточну версію сценарію затверджує замовник, її вивчають оператори і надалі застосовують для спілкування з потенційними клієнтами.Так повідомити всю необхідну інформацію, не упускаючи важливі деталі, продуктивно відпрацювати заперечення слухача, чітко відокремивши їх від відмов.
Замовник, який передав завдання аутсорсерам:
• позбавлені необхідності шукати професіоналів, здатних грамотно «подати» інформацію потенційним клієнтам - оператори, що працюють у нашому штаті, мають вміння, які необхідні для ефективного донесення відомостей і вміють продуктивно працювати з запереченнями.
• Може тимчасово залучити потрібну кількість виконавців, не спантеличуючись організаційно-кадровими питаннями.
• Не зобов'язаний стежити за продуктивністю і ретельністю роботи кожного зі співробітників - відділ контролю якості збирає відгуки про роботу наших операторів і гарантує дотримання сценаріїв і стандартів.
Результатом успішно проведеної презентації стане:
• Підвищена впізнаваність бренду;
• Зростання клієнтської бази;
• Підвищення інтересу клієнта до новинок компанії;
• Значна економія коштів у порівнянні зі звичайною презентацією, і навіть з телефонної, проведеної своїми силами;
• Накопичення та актуалізація даних про зацікавленість потенційних клієнтів.
Уточніть у співробітників компанії ОНЛАЙНМАРКЕТ можливість подання отриманої інформації у вигляді, зручному для подальшої обробки в CRM замовника та інших додаткових послуг.