Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг

Презентація - один найдієвіших маркетингових інструментів.

За допомогою телефонної презентації можна вражаюче представити клієнтові:

• новий бренд, конкретний продукт або сервіс;

• вигідну цінову пропозицію, пакетне рішення;

• рекламну акцію, систему знижок; 

• інформацію про відкриття нової точки продажів, центру послуг або іншого представництва бренду.

Доручіть телефонну презентацію фахівцями Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ

Навіть великі компанії зі своїм штатом промоутерів можуть зіткнутися з необхідністю швидко залучити компетентних виконавців для масштабної акції.Новачки нерідко втрачають клієнтів через неточності формулювань. 

Наш вихід:єдиний сценарій презентації, створений спільно.Представник замовника викладає всю інформацію про пропозицію, а фахівці колл-центру формують сценарій презентації, включаючи варіанти поведінки клієнта.Остаточну версію сценарію затверджує замовник, її вивчають оператори і надалі застосовують для спілкування з потенційними клієнтами.Так повідомити всю необхідну інформацію, не упускаючи важливі деталі, продуктивно відпрацювати заперечення слухача, чітко відокремивши їх від відмов.

Замовник, який передав завдання аутсорсерам:  

• позбавлені необхідності шукати професіоналів, здатних грамотно «подати» інформацію потенційним клієнтам - оператори, що працюють у нашому штаті, мають вміння, які необхідні для ефективного донесення відомостей і вміють продуктивно працювати з запереченнями. 

• Може тимчасово залучити потрібну кількість виконавців, не спантеличуючись організаційно-кадровими питаннями.

• Не зобов'язаний стежити за продуктивністю і ретельністю роботи кожного зі співробітників - відділ контролю якості збирає відгуки про роботу наших операторів і гарантує дотримання сценаріїв і стандартів.

Результатом успішно проведеної презентації стане:

• Підвищена впізнаваність бренду;

• Зростання клієнтської бази;

• Підвищення інтересу клієнта до новинок компанії;

• Значна економія коштів у порівнянні зі звичайною презентацією, і навіть з телефонної, проведеної своїми силами;

• Накопичення та актуалізація даних про зацікавленість потенційних клієнтів.

Уточніть у співробітників компанії ОНЛАЙНМАРКЕТ можливість подання отриманої інформації у вигляді, зручному для подальшої обробки в CRM замовника та інших додаткових послуг. 

 

logo_flag_ua.png
Львів, вул. Шевченка 111-А
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Майдан Незалежності 3
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2024 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.