Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи відділу продажів послуг
0 800-75-75-70
+380577800077
+380737800077

Послуга «Автоматичне інформування» - значна частина комунікації та спосіб:

• розвантажити співробітників від рутинної роботи;

• заощадити на послугах операторів аутсорсингового колл-центру. 

• доставити інформацію всім одержувачам в найкоротший час. 

Послугу «автоінформування» Call Центру ОНЛАЙНМАРКЕТ замовляють:

• салони, майстерні - для нагадування про періодичне відвідування або відвідування по запису;

• фінансові компанії, банки - для інформування про надходження і заборгованості;

• курси, спортивні комплекси - про час наступного заняття;

• магазини, служби доставки - про відправку товару, отримання посилки; 

• будь-які компанії - для повідомлення про акції, презентації, новинки.

 Послуга передбачає присутність оператора для реакції у нестандартних ситуаціях, але її застосування не обмежено записом/відтворенням одного тексту для всіх. 

Сучасні можливості інформування:

• Обмін даними з CRM підприємства;

• Запис голосового повідомлення виходячи з наданих даних (сума заборгованості/надходження, дата/час заходу або надання послуги і т.п.);

• Фіксація дзвінка і результату в базі даних. 

Замовляючи автоматичне інформування, уточніть з співробітниками колл-центру ОНЛАЙНМАРКЕТ формат обміну даними у поєднанні з іншими послугами.

 

logo_ua.png
Харків, вул. Різдвяна 29
Полтава, вул. Котляревського 1/27
Суми, Курський проспект 105
0800-75-75-70
+380577800077
+380737800077
ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ"
ЄДРПОУ 42344915
Платник ПДВ
© Copyright 2021 ТОВ "ОНЛАЙНМАРКЕТ". Всі права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.